Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kleine tuinhuisje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyza feb 11, 2012 12:26 pm

'Niet voor herhaling vatbaar.' Grijnzrnd sloeg hij zijn arm om hem heen. 'Metij erbij heb je ook geen privacy meer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyza feb 11, 2012 12:33 pm

'Dat klopt, maar meer dan als je Tamani bent toch?' zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyza feb 11, 2012 12:50 pm

'Dat zullen we nog wel zien.' Hij grijnsde en keek haar uitdagend aan. 'Misschien ben ik wel net zo erg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyza feb 11, 2012 4:22 pm

Isabella trok haar wenkbrauw op en grijnsde 'Nee, ik weet gwoon dat het niet zo is'. Acterend kon hij het wel, maar gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyza feb 11, 2012 10:27 pm

'Als ik ooit zoals Tamani wordt steek me dan alsjeblieft neer.' Zei hij en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 12:30 am

Isabella keek hem verbaasd aan 'Neersteken? Als je zo gaat doen, ga je geheid dood' zei ze daarna grijnzend. Ze dronk haar cola even op en zette het glas op het tafeltje. 'Maar nu ben je nog getraumatiseerd niet? Dan kan ik je nog vormen zoals ik dat wil'. Ze draaide haar hoofd naar hem toe en prikte hem plagend in zijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 1:04 am

Hij knikte even. 'Ik moet nog wennen aan het idee dat er engelen bestaan en dat ik er een ben en jij bent de enige die ik vertrouw. Het zal niet lang duren voordat ik wen aan het idee accepteer en een beetje normaal kan reageren.' Grijnzend keek hij haar aan en pakte haar pols. 'Dat is gemeen, ik kan je niet terug prikken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 3:18 am

'Weet ik toch' zei ze grijnzend 'Nou, maar we zullen wel eens zien. Ik denk dat we het meest gevreesde duo hier worden'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 3:53 am

'Ik kijk ernaar uit om iedereen hier de schrik van zijn leven te bezorgen als ze ons zien. Dan laten ze ons tenminste met rust.' Hij grijnsde en tikte op haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 4:40 am

'Dan kunnen we zorgeloos leven' zei ze glimlachend. 'Ze schrikken zich nu al dood, een engel zonder vleugels of krachten en zonder shirt, tja vind je het gek'. Ze tikte hem op zijn borst en lachte even. Ze sloeg haar armen weer om hem heen en keek in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 5:03 am

'Tja, ik heb gewoon veel gebreken.' hij grijnsde en sloeg zijn armen ook om haar heen. 'Ik denk niet dat ik zo'n goede eerste indruk hen gemaakt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 5:22 am

'Op hun niet, maar op mij wel' zei ze glimlachend. Ze keek hem aan en drukte toen zachtjes haar lippen op die van hem. Ze sloot haar ogen en ging half tegen hem aan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 5:31 am

Elliot kuste haar ook en sloeg zijn armen wat strakker om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 5:36 am

Het voelde nog steeds zo goed. Ze voelde zijn armen om haar heen en hing inmiddels helemaal tegen hem aan, waardoor zijn lichaamswarmte ook haar lichaam binnendrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 5:44 am

Elliot liet haar rustig los en glimlachte. 'Jij hebt niet heel toevallig een shirt voor mij?' Hij keek haar smekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 5:48 am

Isabella grijnsde 'Hm, misschien ligt er een in de kast'. Ze gaf hem nog een kus op zijn mond en kroop toen van hem af. Ze liep naar de kast toe en pakte één van Tamani's shirts voor Elliot en een shirt voor haarzelf. 'Vangen' zei ze grijnzend en ze gooide het shirt naar Elliot toe, waarna ze haar eigen shirt ook aantrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 6:04 am

Hij laat om de reageren en keek om zich heen met dat shirt op zijn hoofd. Lachend haalde hij het shirt van zijn hoofd en trok het zelf aan. 'Tamani heeft wel smaak.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 11:32 am

'Dat klopt, maar jij ziet er veel beter uit in zijn kleren dan hijzelf' Isabella checkte haar mesjes en glimlachte, die dingen waren haar kindjes. Ze keek ook even naar haar zij en dacht dathet goed genoeg was zolang ze maar niks te actief deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 11:42 am

Elliot grijnsde en voelde voorzichtig aan zijn arm. 'Hoe gaat het Met je zij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 11:46 am

'Die heeft jammergenoeg wat rust nodig, wil het nietnog een keer gaan bloeden' zei ze grijnzend 'Dat gaat zo slecht uit je kleren'. 'Trouwens, laten we je eens naar buiten brengen en alles laten zien, hoe sneller je jezelf kan zijn hier'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 11:49 am

Elliot grijnsde en stond bij op. 'Het lijkt me enig om bang door de straten te lopen met u.' Hij dronk snel zijn cola op en liep naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 11:59 am

'Kom dan maar mee kleintje' zei ze grijnzend. Ze maakte even zijn haar door de war met haar hand en opende de deur. Ze liep naar buiten en ving het zonlicht op haar huid. 'Heerlijk die zon' zei ze glimlachend. Ze liep een stukje de straat op en glimlachte uitnodigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 12:04 pm

Elliot ging geschrokken in de deuropening staan en keek om zich heen. Heel rustig zette hij een paar stappen naar buiten rot hij bij haar kwam. 'Weet je het zeker?' vroeg hij bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 12:13 pm

'Het is dezelfde zon hoor, weet je nog dat we samen in de zon zaten, dat was heel fijn toch' zei ze glimlachend. Ze pakte zijn hand en liep naar de volgende straat. De straten waren allemaal verlicht met de fijne zonnestralen en Isabella grijnsde, ze waren hier iedereen aan het oplichten en het was zo ongelofelijk leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Emptyzo feb 12, 2012 12:16 pm

Elliot knikte snel een keer en liep met haar mee. Schokkerig keek hij om zich heen en keek soms smekend naar Isabella. 'Waar breng je me naartoe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleine tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine tuinhuisje
» Het kleine bakkerswinkeltje
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: RPG Plekken :: Het arme dorpje-
Ga naar: