Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kleine tuinhuisje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 7:00 am

Isabella begon te schreeuwen toen hij haar polsen had. Ze probeerde zich als een gek los te trekken. Ethan begon ook te schreeuwen vanwege zijn brandende huid. 'Aaah help, alsjeblieft, wat je ook bent ga weg, laat me gaan' schreeuwde hij wanhopig. Isabella's vader werd verstoord door al het geschreeuw en liet zijn stem binnendringen in Ethan's wereld. 'Geef je op?' 'Ja, ja haal me hier weg' zei hij wanhopig. Hij trok hem terug naar de werkelijkheid en schudde zijn hoofd 'Je weet wat dit betekend Ethan...' zei hij rustig. Hij liet Elliot nog heel even in de waanwereld en trok hem toen ook terug. Ethan ging met zijn handen over zijn lichaam om te kijken of hij nog heel was en niet verschroeid. 'Welkom terug jongens'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 7:13 am

Elliot zag inneens een bos en viel achterover. 'Wat is er net gebeurd?' Zei hij en keek ze schokkend aan. Waar was Isabella nou weer? 'Is Isabella al getrouwd?' Vroeg hij verward en keek naar Ethan. Hij snapte er echt niks meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 7:32 am

Isabella schrok van die reactie,wat had haar vader gedaan dat hij dat dacht. 'Oke de verliezer mag nu vertrekken' zei hij rustig. Ethan draaide zich rustig om en liep boos weg, verloren van een mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 7:35 am

Elliot ging snel staan en keek Ethan na. Had hij gewonnen? Meteen verscheen er een glimlach op zijn gezicht, maar nog steeds was hij een beetje in schok van net. 'Wat is er net gebeurd?' Vroeg hij twijfelend en keek naar haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 7:47 am

Isabella kwam achter de boom vandaan 'Ja vader dat wil ik ook wel weten, wat heb je nu gedaan' zei ze boos. Haar vader draaide zich om 'Liefje, dit hoort bij de testen, mensen met hun grootste angst laten botsen' verklaarde hij 'Mijn zoon je hebt het goed gedaan en Ethan gaf op dus nu ben je de winnaar en een gerespecteerd man' zei hij tegen Elliot terwijl hij zich omdraaide. Isabella glimlachte en trapte haar schoenen uit waarna ze naar Elliot liep en haar armen om hem heen sloeg. 'Ik wist datje kon winnen' fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 7:55 am

Elliot glimlachte even en sloeg zijn armen om haar heen. 'Ik won voor jou.' Zei hij en genoot van haar warmte. Eindelijk waren ze van die obstakels af. Tenminste, dat hoopte hij. Zijn gedachten van net waren al verdwenen, want hij had nu de echt Isabella in zijn armen. 'Ik hou van je.' Fluisterde hij en sloot zijn ogen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 8:02 am

'Ik laat jullie wel even alleen' zei Isabella's vader en hij liep rustig weg. Isabella glimlachte nog steeds 'Ik trouw met niemand, nog niet'. Ze keek hem even aan en kon niet stoppen met glimlachen 'Ik hou ook van jou'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 8:06 am

'Alles op zijn tijd.' Zei hij en kuste haar in haar nek. 'Ik ben al blij dat Ethan weg is.' Rustig kuste hij haar op haar wang. 'En dat wij weer samen zijn.' Voorzichtig kuste hij haar op haar lippen en glimlachte naar haar. Wat zou Ethan nu balen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 8:24 am

Isabella genoot van zijn lippen en drukte zachtjes een kus terug waarna ze hem aan keek. 'Ja inderdaad, we zijn weer samen' zei ze glimlachend 'Maar ik moet je nodig beter leren dansen' zei ze plagend. Ze kuste hem nog even op zijn lippen en glimlachte daarna weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 8:27 am

Elliot glimlachte en knikte. 'Ja, maar voor een eerste keer ging dat toch best goed?' Vroeg hij en kuste haar nog een keer. Alle gedachten verdwenen op liefde na. Eindelijk geen Tamani en geen Ethan en ook geen rare vader meer die tegen hun was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 8:38 am

Isabella grijnsde even en kuste hem ook. Ze legde haar hand op zijn wang en trok zich even terug 'Voor de eerste keer ging het goed hoor schat' zei ze plagend. 'Laten we weggaan uit dit bos' fluisterde ze en ze kuste hem nog even zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 8:52 am

'Ja, ik heb het wel weer gehad met bossen.' Zei hij en sloeg zijn arm om haar heen. 'En je moet me trouwens ook nog wat manieren leren. Aangezien ik niet in de eerste maanden ontmaskerd wil worden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 9:22 am

'Ahw, maar die manieren zijn helemaal niet leuk' zei ze pruilend. Ze draaide zich half en begon rustig te lopen richting de rozentuin waar ze eerst ook langs waren gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 9:29 am

'Samen wordt het vast wel leuk.' Zei hij grijnzend en keek naar de rozen. 'Ik meende het toen ik zei dat je vader smaak heeft. Het is echt een heel erg mooie tuin.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 9:33 am

Isabella lachte even 'Dat is dan ook wel het enige waar hij een goede smaak in heeft en je hebt gelijk het kan wel leuk worden'. Ze draaide zich midden in de tuin naar hem toe 'Zolang je je er maar niet te veel aan houd'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 9:50 am

'Wat bedoelt u mevrouw. De regels overtreden is fout en je niet gedragen bewijst dat je uitschot bent. Ze kunnen je dan maar beter bij de mensen zetten, want daar hoor je dan thuis.' Zei hij en keek haar serieus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 10:00 am

Isabella prikte in zijn buik en lachte even 'Waag het niet kleintje'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 10:25 am

Elliot lachte even en pakte haar hand snel vast. 'Kijk uit professor, dadelijk worden je haren nog grijs.' Lachend kietelde hij haar even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 11:07 am

'Je word pas grijs rond je 3500e kleintje' zei ze grijnzend. 'Zo oud ben ik nou ook weer niet' zei ze terwijl ze zijn pols pakte en tegen hem aan ging staan 'En jij bent groter' zei ze plagend. 'Ze zeggen wel eens, hoge takken houden de mist vast'zei ze nog steeds plagend. 'Maar goed daar ging het niet over.. Ik leer ze je alleen als je ze niet als je bij me bent gebruikt en als je zegt dt je dat wel gaat doen dan breek ik je pols'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 11:11 am

Elliot keek haar even verbaasd aan en probeerde zijn arm terug te trekken. 'Nou, is er ook derde keuze?' Vroeg hij uitdagend en pakte met zei vrije hand haar pols vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 11:16 am

Isabella lachte even 'En daarom hou ik van je'. Ze keek naar haar eigen gevangen pols en zuchte even. 'Derde keus zei je he?' zei ze grijnzend. 'Wat had je in gedachten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 11:27 am

'Dat je mijn pols niet breekt als ik je er toch mee ga plagen.' Zei hij en grijnsde naar haar. 'Anders staan we hier nog uren in de knoop.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 11:35 am

Isabella schudde haar hoofd maar bedacht alvast welke ze wel en juist niet ging leren. 'Oke dan' zei ze grijnzend en ze kuste hem even. 'Laten we dan maar naar binnen gaan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 10:01 pm

Elliot glimlachte naar haar en tikte haar zacht op haar neus. 'Oke.' Zei hij en liet haar pols, maar pakte meteen haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Emptyvr maa 16, 2012 10:09 pm

Isabella glimlachte ook even en hield zijn hand ook vast. Ze liep verder richting de zij-ingang van het kasteel. Ze liet hem even los en opende de deur. Ze liep naar binnen en keek naar de trappen, ze had haar schoenen daar nog laten liggen, achja. Ze begon de trappen op te lopen en liep daarna zo naar haar vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleine tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine tuinhuisje
» Het kleine bakkerswinkeltje
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: RPG Plekken :: Het arme dorpje-
Ga naar: