Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kleine tuinhuisje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 10:40 am

'Mijn baan is mijn leven, dus ze nooit meer zien is geen optie voor me. Het regime is gewoon zo streng dat geen van mijn vrienden er onderuit kon komen.' Zijn glimlach was meteen vertrokken en hij dacht aan het van pijn vertrokken gezicht van zijn beste vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 10:43 am

'Hoe bedoel je dat je vrienden er niet onderuit kwamen, dit was vanuit het opzicht dat jij schuldig was toch jou schuld, niet dat je schuldig bent, want dat ben ik, maar toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 10:47 am

'Mijn beste vriend is gesneuveld door een misstap bij de baas. Mijn andere vriend is zelfs al gesneuveld bij de training. Mijn vrienden moeten lachen om niet mij lot te delen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 10:51 am

Isabella wende haar blik af naar de grond. 'Het spijt me voor je' ze zuchte 'En dat komt door ons bestaan' zei ze mismoedig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 10:54 am

Hij stond moeilijk op en liep naar haar toe. 'Het is niet jullie schuld. Het is de schuld van de mens. We zijn koppig en edelmoedig. We konden vrede sluiten, maar we wouden zo nodig het dominerende ras zijn.' Hij legde zijn hand op haar schouder en glimlachte krampachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:00 am

Isabella keek glimlachend naar hem omhoog. 'Dank je' zei ze, ook echt dankbaar. 'Het doet echt ziek veel pijn is het niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:02 am

Hij knikte. 'Ach wat is nou pijn?' Het kon hem eigenlijk niet zoveel schelen wat er op zijn rug zat. Hij wou haar gewoon beter leren kennen. De engel achter de ketting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:17 am

'Een vervelende kwaal de je belemmerd in je gebruikelijke bezigheden, al vind ik het niet erg dat je dat even niet doet.' Het kon hem echt niks schelen wat hij voor belemmeringen had. Ze grijnsde en keek hem recht in zijn ogen, in de hoop hem te kunnen doorgronden
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:20 am

'Pijn is mijn dagelijkse bezigheid. Pijn hebben en pijn brengen. Dat is wat ik doe.' Hij zuchtte en ging tegen de muur hangen. Meteen trok hij zich terug en vloekte binnensmonds. Het was gewoon een gewoonte van hem om overal tegenaan te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:24 am

'Hmm op een of ander manier dacht ik dat al, maar toch is het beter dan om alleen pijn te brengen en niet te hebben. Ik kan niet meer doen dan iets met water, maar als je iets nodig hebt moet je het zeggen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:27 am

Hij keek haar dankbaar aan. 'Als je echt iets voor me wilt doen dan haal je even een nieuw pakje sigaretten uit het huisje.' Hij grijnsde. Nog nooit had iemand echt zijn bevelen opgevolgd. Zou wel nieuw zijn als zij dat wel deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:32 am

'Haha, is goed, maar dan heb je er wel eentje minder in het pakje zitten.' Isabella liet zich op haar rug zakken en keek onderstebven waar de sigaretten waren. Ze zag ze op een plank liggen. Ze sprong rustig op en liep er naartoe. Ze pakte het pakje en nam er eentje uit, darna liep ze naar Elliot met de rest vn het pakje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:34 am

Elliot pakte er ook een uit en haalde de aansteker uit zijn zak. Hij maakte die van zichzelf aan en gaf de aansteker toen aan Isabella. 'Dankje.' Hij ademde de rook in en genoot van de warmte en het rustgevende gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:42 am

Isabella grinnikte even maar knikte toen dankbaar. Ze stak ook haar sigaret aan en stopte die in haar mond. Ze gaf de aansteker terug en blies een rookwolkje uit. De wereld was gelijk weer een stukje beter en minder gevaarlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:43 am

Hij glimlachte en ging weer op de stoel zitten. 'Ben je vaker met mensen omgegaan?' Vroeg hij nieuwsgierig. Hij wist niet wat hij anders moest vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:50 am

'Hm, misschien wel, misschien niet' Ze had wel vaker mensen ontmoet, maar sommigen daarvan had ze wel gedood. Ze was ook wel eens een sluipmoordenares geweest, maarja, als hij dat allemaal van haar wist..
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:54 am

Elliot keek haar vragend aan. 'Is het nou ja of nee?' Hij blies weer wat rook uit. 'Pak ook lekker een stoel en kom erbij zitten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 11:57 am

'Hm is goed' Isabella liep het tuinhuisje in en vond ergens achterin een krakemikkige stoel, die schouderophalend mee naar buien nam. Ze ging er op zitten en nam nog een trekje. Wetend dat ze zijn vraag nog niet had beantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 12:02 pm

Elliot keek haar schuin aan. 'Waarom antwoordt je niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 12:04 pm

'Hm?' Isabella deed alsof ze uit haar gedachten wakker werd en keek hem aan. 'Misschien omdat ik niet kan antwoorden vind ik zelf'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 12:11 pm

'Op elke vraag kun je antwoorden. Waarom kin je hierop niet gewoon antwoorden?' Elliot wist wel dat het persoonlijk was, maar hij wou het gewoon weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyvr jan 20, 2012 12:14 pm

'Oke, dan antwoord ik het zo. Ja ik ben wel eens met mensen om gegaan' Ze zuchtte en hoopte dat hij niet door zou vragen. Ze nam nog een paar trekjes van haar sigaret en blies de rook langzaam uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyza jan 21, 2012 12:04 am

Elliot glimlachte. 'En wouden die je ook vermoorden?' Hij blies de rook uit en keek ernaar tot het weg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyza jan 21, 2012 5:35 am

'oke oke, ik zeg het al, ik vermoorde hun, zij mij niet' Isabella zuchte 'Maar ik heb er spijt van'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Emptyza jan 21, 2012 5:40 am

Elliot keek verbaast op. 'Jij iemand vermoorden? Kun jij dat dan?' hij was echt verbaast. Ze was toch een lief en toch pittige engel, toch geen moordenaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleine tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine bakkerswinkeltje
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: RPG Plekken :: Het arme dorpje-
Ga naar: