Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kleine tuinhuisje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 1:27 am

'Dat zou ik erg waarderen Varlow' zei ze grijnzend en ze liep met hem mee. Nog steeds af en toe om zich heen kijkend. Toen ze bij het huisje aankwamen begon Isabella te lachen. 'Ik ben gewoon in slaap gevallen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 1:29 am

'Het was een lange dag geweest. Ik ben gewoon blij dat we eruit zijn gekomen.' Hij liet zich weer in een stoel vallen en hield zichzelf net optijd tegen voordat hij met zijn rug tegen de leuning kwam. Gelukkig was ze er, door haar was hij een beetje afgeleid van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 1:59 am

'Ja, maar dan nog' Isabella grijnsde en ging ook zitten. 'Wat zijn jullie met veel zeg, tjee' Isabella wou iets zeggen maar was het vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 2:51 am

'En elke dag worden het er minder. We waren met meer. Jaren geleden waren er trouwens nog maar een stuk op vijftig van ons over. De acedemie stuurde wat nieuwen. Nu zijn we een beetje overladen met watjes en nieuwkomers. Ze zijn sterk, maar mentaal niet zo erg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 2:59 am

'Dat krijg je als je op onsterfelijke wezens jaagt, en hoelang zit jij hier dan al?' Isabella vond het niet gek dat het er minder werden, zelf was ze ook bezig geweest, maar dan niet in deze tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 4:18 am

'We vechten bewust tegen jullie. anders zouden wij helemaal uitsterven. Als we er een vangen sluiten we ze op en doen we er experimenten op. Niets kan tegen alles. Ik ben hier nog niet zo lang, maar ze hebben hier een mooie bibliotheek met de hele dorps geschiedenis. Dat was voor ik dit leuke tuinhuisje had gevonden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 5:09 am

'Daar ga ik ook nog wel eens naartoe dan' Isabella rekte zich even uit. 'Je moet ook echt mee met mij, trouwens is er nog een engel gevangen hier?' Isabella dacht aan de verdwenen engelen en zuchtte even. 'Misschien moet je morgen maar met me mee gaan, dan blijf ik vanacht hier in het huisje slapen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 5:49 am

'Momenteel hebben we alleen een lijk van een engel. Nou ja, hadden. We hebben het verkocht aan een of ander experimenteel centrum.' Elliot glimlachte. 'Natuurlijk ga ik met je mee.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 5:57 am

Isabella's gezicht vertrok. 'Verkocht?' zei ze walgend. 'Nouja, hier kan ik jou de schuld niet van geven.' Ze zuchte even en glimlachte toen 'Tja, dat zou fijn zijn neef, dan blijft je lieve nichtje hier in dit huisje op je wachten tot dat je morgen komt'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 6:01 am

'We kunnen moeilijk haar lichaam hier laten rotten.' Hij stond op en boog een keer voor haar. 'Ik zie u morgen vroeg. Als u iets nodig hebt. De kast zit vol met alles. geloof me, die vrouw die hier heeft geleefd kon echt niks weggooien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 6:04 am

Isabella glimlachte 'Dat is zo' Ze lachte om zijn buiging en ging ook staan. 'Ik overleef het wel hoor' zei ze grijnzend en ze omhelsde hem even. 'Je krijgt vandaag geen zweepslagen meer toch?' vroeg ze hem daarna nog even voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 6:10 am

Elliot glimlachte en haalde zijn schouders op. 'Dat zien we dan wel weer.' Hij grijnsde en liep weg. 'Tot morgen nichtje van me. Slaap lekker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 6:58 am

'Dat komt wel goed' Isabella grijnsde maar maakte zich toch wat zorgen. Waarom maakte ze zich zorgen om een mens? Nouja het zal wel. Ze draaide zich om en ging het huisje in, waar ze wat dekens op elkaar gooide en zich er moe op liet vallen. Honger had ze niet, ze had veel om over na te denken en viel al snel in slaap.

-zometeents?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:08 am

Elliot liep naar zijn hut en plofte op het bed. Hij kreunde zachtjes en trok de dekens over zich heen. Hij lag net te slapen toen opeens de deur open vloog. Er kwamen drie jongens/mannen naar hem toe en gingen op zijn bed zitten. 'Vertel eens wie was dat. Je vriendinnetje?' Elliot keek ze slaperig aan en schudde zijn hoofd. 'Nee gewoon een vriendin.' Hij probeerde omhoog te komen, maar ze duwde hem weer terug. 'Waar is ze nu?' 'Terug naar huis, hoezo?' 'Gewoon, laat maar.' Hij sloeg Elliot een keer op zijn rug en liep toen met de andere vrienden weer weg. Elliot zakte even in mekaar, maar viel gelukkig al weer snel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:19 am

Isabella werd wakker van het licht dat via de deur naar binen kwam. Ze kreunde even en kwam overeind. Ze merkte dat ze alle kleren van gisteren nog aanhad en grijnsde, misschien moest ze Elliot eens op gaan zoeken. Ze liepnaar de kapotte spiegel in de hoek en trok haar pruik recht. Toen ze tevreden was liep ze naar buiten. Ze genoot van de ochtendzon en liep rustig naar het dorpje toe. Het zag er nog rustig uit, maar toch waren er een paar mensen al op. Ze keek glimlachend en geïntereseerd rond en kwam zo bij de hut van Elliot. Ze grijnsde en klopte zachtjes op de deur 'Varlow?!' riep ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:21 am

Elliot deed zijn ogen meteen open en keek naar de deur. 'Wat moet je?' Zei hij boos. Hij had een slecht ochtend humeur. Meestal wordt hij zo gewekt als hij moet werken. Mokkend stond hij op en deed de deur open. Toen hij Isabella zag staan glimlachte hij. 'Goeiemorgen.' Hij glimlachte en liep de kamer uit. 'Goed geslapen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:25 am

'Prima, tante had een warm huis, jij ook een beetje geslapen?' Isabella glimlachte. 'Ik wou je baas vandaag verlof vragen om met mij en tante een dagje weg te gaan' zei ze grijnzend met een ondeugende blik. Dit zou nog wat worden dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:28 am

'Ik heb tijdelijk geen dienst vanwege mijn rug.' Hij glimlachte en keek even door de gang. 'Laten we dan maar gaan. We willen hier niet iedereen wakker maken met ons gepraat.' Hij wou snel doorlopen, maar aan het einde van de gang stond de jongen van gister weer. 'Ik dacht dat ze weg was? Verberg je haar soms voor ons?' Grijnzend liep hij op Isabella af en kuste de rug van haar hand. 'Ik ben Robert, en u?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:35 am

Isabella glimlachte 'Dat is fijn'. Ze schrok van de jongen maar glimlachte verlegen. 'Aangenaam kennis te maken Robert, ik ben Samantha, een oude vriendin van Varlow, maar iedereen noemt me Sam,we hebben samen vechtlessen gehad.' Ze keek raar naar Robert 'Ik was ook weg, maar ik kwam weer terug, want ik en mijn tante wouden hem een dagje ergens mee naar toe nemen' zei ze rustig.'Was het erg dan dat ik weg ging?' Ze keek even glimlachend naar Elliot en daarna weer naar Robert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:39 am

Robert begon te lachen. 'Oooh ik snap het al. Varlow was ingedeeld bij het vrouwen klasje. Dat kan ik wel begrijpen.' Elliot werd rood en wou hem het liefst slaan, maar hield zich in. 'Heel geestig, maar we moeten nu gaan.' Elliot liep voobij Robert, maar Robert hield Isabella tegen. 'Als je eens een echte man zoekt. Dan ben ik er voor je.' Hij grijnsde en trok zijn wenkbrauwen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:46 am

'Nee, er was geen ruimte meer voor meisjes, want die wouden niet vechten dus ik werd bij de jongens ingedeeld, bij onze beste meeser' verbeterde ze hem hoofdschuddend. Ze wou met Elliot meelopen, maar dat ging dus niet. 'Ik denk dat Varlow meer man is dan iedereen hier, en als je me er nu niet langs laat dan laat ik je eens zien wat ik heb geleerd bij mijn verdere vechtstudie die Varlow ook ging volgen maar naar dit uitschot werd gestuurd' Ze keek Robert uitdagend aan en haar eerder verlegen glimlach veranderde in een gemene.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:50 am

Elliot keek hem boos aan en wist gewoon dat dit verkeerd ging aflopen. Robert maakte zichzelf groot en keek haar uitdagend aan. 'Laat maar zien dan. Van Varlow kan ik winnen dus waarom niet van jou.' Elliot schudde zijn hoofd en zuchtte. 'Robert je gaat eraan.' Hij grijnsde en knikte naar Isabella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:56 am

Isabella keek hem hoofdschuddend aan. 'Jullie moeten eens wat manieren leren' Ze grijnsde naar Elliot en wou niet dat hij haar eigen messen zag dus stak ze haar hand uit naar Elliot. 'Als ik jou wapen kan lenen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 7:59 am

Elliot bukte en haalde zijn mes uit zijn schoen. 'Wil je er ook een sigaretje bij?' Hij grijnsde en gaf haar het wapen. Robert keek hem vuil aan. 'Sinds wanneer geven we wapens aan vreemden?' 'Ze is geen vreemde, maar een oude bekende.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 8:03 am

'Lijkt me heerlijk, maar ik ben bang dat we daar nu geen tijd voor hebben.' zei ze grijnzend terwijl ze hem een knipoog gaf. Ze pakte het mes aan en keek Robert uitdagend aan 'En jij zal me ook niet snel vergeten' zei ze gemeen. Ze liep een paar passen naar achteren en grijnsde 'Laat me maar eens zien wat ze jullie kleuters hier leren'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleine tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine bakkerswinkeltje
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: RPG Plekken :: Het arme dorpje-
Ga naar: