Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kleine tuinhuisje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Evangeline

Evangeline


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-12-11

Invullijst
Naam: Evangeline Greshawna Allessandro
Bijnaam: Gewoon Evangeline.
Leeftijd: 16

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo dec 21, 2011 9:00 am

Het kleine tuinhuisje Tumblr_lvweb7Afy71r42hhfo1_400_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 6:51 am

Elliot liet zich kreunend in de stoel vallen en keek door de bosjes heen. Het uitzicht was wel oke. Hij haalde het kettinkje uit zijn zak en bekeek het. 'Het was het waard.' Fluisterde hij. Voorzichtig legde hij het op de tafel. Hij probeerde even met zijn rug tegen de rugleuning te gaan zitten, maar dat ging niet. Het deed teveel pijn. Zijn hele rug zat onder de sneeën. Als straf voor het laten gaan van een mooie vangst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 6:58 am

Isabella liep door het bos richting het dorp, ze was te nieuwsgierig geworden en ging op zoek naar Elliot. Ze kwam aan de rand van het dorp en rende langs een paar huisjes waarvan ze had gezien dat ze leeg waren. Zo kwam ze bij een andere bosrand. Daar tussen zag ze een tuinhuisje met iemand ervoor. Ze liep er voorzichtig naar toe. De andere engelen hadden haar gewaarschuwd voor de wreedheid van de mensen maar ze had niet geluisterd en gezegd dat ze het wel aankon. Ze kwam dichterbij en zag dat het Elliot was. Ze bleef nog even zitten achter een bosje en keek hem vanaf daar aan. Ze keek naar zijn ogen waar de pijn in te lezen was, al was het waarschijnlijk maar voor heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:03 am

Elliot probeerde weer om tegen de rug leuning te hangen, maar het lukte niet. Hij voelde even aan zijn rug. Zijn shirt was op sommige plekken een beetje nat. Er waren een paar wonden open gegaan. Voorzichtig trok hij zijn shirt uit en keek naar de bebloede delen. Het was gelukkig niet zo erg als het shirt van gister. Hij smeet het op de grond en probeerde het weer. Zijn tanden klemde zich op elkaar en hij kreunde, maar bleef zitten. Hij moest zich er maar doorheen bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:06 am

Isabella kwam achter de bosjes vandaan. 'Wat hebben ze met je gedaan?' vroeg ze verschrikt. Ze keek hem aan, ze had niet gedacht dat ze hem zo erg zouden toetakelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:07 am

Elliot schrok zich dood en keek haar verbaasd aan. 'Een betere vraag is wat doe jij hier. Ze jagen op je. Nu ze weten dat er een engel in de buurt is stoppen ze niet tot ze je gevonden hebben.' Hij keek verschrikt om zich heen, maar er was verder niemand te zien. 'Laat ze dit niet bij jou doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:12 am

'Er is hier nu niemand' Isabella keek bezorgd naar het bebloede shirt. 'Bloed je rug nog? Dan moet je niet tegen die houten stoel zitten' zei ze verschrikt 'Dan blijft het plakken en moet je jezelf zometeen los trekken en wat ik hier doe... ik was gewoon nieuwsgierig'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:16 am

Elliot ging wat naar voren hangen en keek haar aan. 'Het is niet zo erg. Het kon veel erger.' Hij glimlachte krampachtig en keek haar aan. 'Die nieuwsgierigheid van je kan je nog eens de dood in werken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:20 am

'Eigenwijs jij, maarja' Isabella ging in kleermakerszit voor hem zitten. 'Hoe erg is erger' zei ze pijnlijk. 'Ik weet het ik weet het, de andere engelen zeiden het al tegen me, maarja ik luister niet echt naar hun, ze hebben soms zulke vreemde ideeën..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:24 am

'Erger als in iemand zijn huid er met een mes afschrapen en wachtte tot diegene van de pijn of van het bloedverlies dood gaat.' Hij glimlachte half. 'Vergeleken met dat heb ik helemaal niks. Mijn veroordeling was maar 10 zweepslagen. Het valt reuze mee.' Hij keek even naar haar en zei toen. 'Je moet eens beter naar die vrienden van je gaan luisteren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:26 am

'Hm.. nee' zei ze rustig 'Ik volg mijn eigen weg' ze glimlachte even. 'Wat... hoezo agressief jullie, één ding, je vermoord me niet? Dan kan ik ook hier heen komen om je op te zoeken, dan word je niet gemarteld'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:28 am

'Als ze hierachter komen dan wordt ik inderdaad niet gemarteld, maar ter dood veroordeeld. En ik hou van mijn huid.' Hij glimlachte krampachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 7:31 am

'Oke laat maar dan....' Isabella keek naar het tafeltje en zag haar ketting. 'Ik zie dat je hem nog hebt? En niet hebt doorverkocht'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 9:43 am

'Nog niet aan gedacht. Maar dat ging trouwens ook nog niet zo goed. Momenteel ben ik niet echt in staat om naar de stad te lopen. Hoe waren de sigaretten trouwens?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 10:23 am

'Oke, ja dat snap ik wel ja' Ze keek hem even zorgelijk aan. 'Heerlijk hoor, iedereen bleef gelijk uit mijn buurt, eindelijk rust'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo jan 19, 2012 11:15 am

Elliot grijnsde en wees naar het huisje. 'Binnen liggen er nog meer als je wilt. Ik kan ze niet bij mij thuis opslaan want dan worden ze afgepakt door andere agenten of ze worden in beslag genomen door mijn baas.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 4:19 am

Isabella knikte en lachte even 'En jij zegt dat ik eens moet luisteren' ze schudde haar hoofd waarna ze ging staan en tegen het huisje leunde. Er waren dus toch nog redelijk goede mensen. Ze had het niet tegen de engelen gezegd dat ze hem had ontmoet, maar alleen dat ze nieuwsgierig was naar het mensendorp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 9:44 am

Hij glimlachte en schudde zijn hoofd. 'Je moet luisteren naar mij. Niet ik luisteren naar andere. Dat is een totaal omgedraaide wereld.' Hij holde even zijn rug en ging toen weer goed zitten. Op een of andere manier begon het te jeuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 10:03 am

'Ik luister alleen naar mezelf, maar heb veel mensen die denken dat ik naar ze luister' zei ze zuchtend. Ze liet zich met haar rug tegen het huisje naar de grond zakken en kwam perongeluk de deurklink tegen die de deur liet openklikken en ze viel naar binnen. 'Auw' zei ze zachtjes na een keer te vloeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 10:06 am

Elliot lachte en ging met zijn hand over zijn gezicht. 'Misschien moet je toch eens naar andere gaan luisteren. Soms kan het geen kwaad.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 10:13 am

Isabella wreef met de binnenkant van haar hand over haar hoofd. 'Hm' bromde ze even. Ze kwam weer half overeind. 'Woon jij hierin?'


Laatst aangepast door Isabella op vr jan 20, 2012 10:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 10:17 am

'Nee, ik woon op het kamp. Dit is alleen mijn hangplek waar ik meestal met rust wordt gelaten.' Hij grijnsde even en zuchtte. 'Niemand zoekt me hier. Ze willen me nu trouwens ook niet zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 10:23 am

'Hm. Ik begin me toch wel aardig schuldig te voelen, kan ik je nog ergens mee helpen verder dan?' zei ze voorzichtig, ze wilde niet dat hij hier boos zou worden, niet op deze plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 10:26 am

Hij lachte even. 'Het was maar een grapje. Ik hou van rust. Dus eigenlijk is dit best wel fijn. Je bent tenminste niet zo druk als mij collega's.' Hij keek weer in de verte. 'Ik wil hun ook een tijdje niet zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr jan 20, 2012 10:32 am

'Ik ben het met je eens, ik hoef ze eigenlijk mijn hele leven niet te zien. Ze vermoorden me toch wel.' Ze grinnikte even. 'Hm, dan hebben we toch iets gemeen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleine tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine bakkerswinkeltje
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: RPG Plekken :: Het arme dorpje-
Ga naar: