Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mijn lieve Lucy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 17-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Mijn lieve Lucy Empty
BerichtOnderwerp: Mijn lieve Lucy   Mijn lieve Lucy Emptyzo dec 18, 2011 2:52 am

Naam:Ze heeft nog al een ingewikkelde naam.. Haar naam begint met haar eerste naam. Narischa, deze naam heeft echter geen betekenis..Narischa, zo word ze eigenlijk nooit genoemd maar het is wel 1 van haar namen dus belangrijk om te noemen. Haar 2de naam is callista en dat betekend bijzonder mooi, en dat vind ik ook echt wel bij haar uiterlijk passen. Ook heeft ze nog een 3de naam:Luccy en meestal word ze daar door Lucifer genoemd wat ze niet bepaald echt leuk vind. Dus plaag haar er niet te veel mee . Ook heeft ze nog een 4de naam: Alcina. Dit betekend: met sterke wil. Maar nu.. Ze heeft geen achter naam, helaas, haar ouders hebben haar achter gelaten en de achter naam van haar stief ouders heeft ze nooit geweten.
Bijnaam: Zoals ik al had vertelt werd deze meid nog wel een Lucifer genoemd wat ze niet al te leuk vind aan gezien ze daar vroeger erg veel mee gepest werd.. En dan weet je al dat ze heel erg boos gaat worden als je haar zo noemt. Dus ik zal opletten want deze dame kan aardig goed los gaan aan gezien ze niet bang is, ze is gewoon nergens bang voor.
Leeftijd (voor vampieren ook al hoe lang ze ...jaar oud zijn): Lucy is nog niet al te lang een vampier, ze is gebeten door haar vader een jaartje terug. Ze ziet er helemaal niet als een vampier uit, alleen een beetje anders. Ze was 15 toen ze gebeten werd door haar vader, dit had ze zeker niet verwacht, voor al omdat ze hem echt vertrouwde. Ze is er nog steeds van streek van. Ze heeft haar vader altijd vertrouwt en vanaf toen niet meer, ze is nu 2 jaar een vampier, voor ever 15.
jaartal: Ze komt uit het jaar 9009, ze heeft het hier naar haar zin gehad. Alleen de drukte werd haar soms te veel.
Gave: Bloedsturen
Soort: Ze is een vampier
Innerlijk: Lucy is van buiten misschien een lief meisje maar zo is ze helemaal niet, ze is geen lief klein en schattig meisje. Ze word alleen maar zo gezien. Vaak noemde mensen haar vroeger 'wat een lief klein Luccy'tje'' Ze heeft hier echt een hekel aan gekregen en zo wil ze nooit meer genoemd worden. Ze was vroeger misschien wel lief en schattig en van alles maar nu niet meer, door die bijnaam en de nare ervaringen die ze heeft mee gemaakt is ze verandert. Ze is geen meisje-meisje meer in jurkjes, nee ze draagt petten met leuke en makkelijke kleding. Geen hakjes, dat krijg je bij haar niet aan, misschien ooit wel maar nu niet. Ze is misschien van binnen wel lief maar zo gedraagt ze zich niet, ze is een meisje wat zich stoer voor doet. Ze is verder wel lief hoor Vooral bij vrienden. Ze hoeft niet zoals de meeste meisjes een jurkje aan en vele lagen make-up. Nee ze doet het liever puur natuur. Ze is een echte jongens aan trekkertje ook al zou ze niet snel verkering nemen, op een 1 of andere manier durft ze dat niet meer, ze is bang voor jongens die dan iets met haar gaan uit voeren. Ze vertrouwt de jongens uit haar vrienden groepje wel en dat is al heel wat, ze voelt zich bij de jongens dan ook meer op haar ga mak. Ze is wel een meisje met haar zwakke punten weer. Ze vind het bijv. niet bepaald echt fijn als je haar gaat pesten om uiterlijk of wat dan ook. Ze heeft er zo hard aan gewerkt om te worden wat ze nu is. Ze is een mooi meisje geworden en kwa innerlijk zoals ze voor ogen had. Vroeger was ze 1 van de losers maar nu is ze een meisje wat op vrije voeten rond loopt, zonder als loser aan gezien te worden. Ze kan aardig druk zijn en vooral heel erg enthousiast. Ze is dan gewoon even niet meer rustig te krijgen maar als je haar even met rust laat is er helemaal niks aan de hand en is het gestuiterd van haar ook zo weer af gelopen.
Uitterlijk:Lucy was vroeger een mooi meisje, tot dat ze op haar 9de de verkeerde kant op ging. Ze ging veel snoepen en doen, ze kon er niks aan doen maar het leek alsof ze alle pijn daarmee weg wou eten. Ze werd zoveel gepest dat ze niet meer wist wat ze moest doen en dan propte ze na zo'n dag zich helemaal vol. Na een tijdje was ze natuurlijk tonnetje rond. Ze kon er niet meer tegen want door dat snoepen werd ze nog meer gepest. Daarom besloot ze op haar 13de hart af te gaan vallen, dagen en nachten at ze niks meer en zo is het ook eens een verkeerde richting met haar op gegaan. Maar ze is altijd sterk gebleven en ze heeft door gezet. en nu is Lucy een meisje met blond haar. Ze weegt 52 kilo.Lucy heeft een erg mooi figuur , niet te dun en niet dik. Lucy heeft grote groene ogen en ze heeft bijna altijd make-up op , Lucy heeft haar eigen kleding smaak en styl. Ze heeft een bleke huid en verkleurt niet echt in de zomer. Ook heeft Lucy altijd deze ketting om:
Mijn lieve Lucy 189d37f2_large
Ze heeft fucking mooie ogen, ze is er erg blij mij. Het zijn grote kijkers die je scherp aan kijken met soms een plagerige blik, natuurlijk geen make-up. En meestal een mooie twinkeling er in. Ze zijn trouwens blauw
verleden:Zij heeft nooit een goede band met zijn stief vader gehad en omdat ze vroegr klein was werd ze elke dag gepest op school. ze was het pispaaltje van de school en na een tijdje werd het al erger. Maar daarna gebeurde er nog wat, haar opa kreeg een hart aan val en over leed ook net zoals zijn oma.Toen werd de band met haar vader echt super goed! Tot dat ze door hem werd gebeten, ze wist al jaren dat haar vader een vampier was. Hij had haar belooft dit nooit te doen maar toch deed hij het.
Foto's:
Mijn lieve Lucy 318892Mijn lieve Lucy Tumblr_lwacjqopBt1qdx1eeo1_500_largeMijn lieve Lucy Tumblr_lvpyd4glxG1qze1o8o1_400_largeMijn lieve Lucy Tumblr_lvr159kCLm1qdqv28o1_250_largeMijn lieve Lucy Tumblr_lmm1hgNDSb1qzhm51o1_500_largeMijn lieve Lucy 2130391983_1_125_Y2A3sD0d_largeMijn lieve Lucy Tumblr_lvyb79ybXl1qfsee9o1_500_largeMijn lieve Lucy Tumblr_lt015nLOuL1qi7d5vo1_500_largeMijn lieve Lucy Tumblr_lvsxmdvlAk1r1iat9o1_500_large


Laatst aangepast door Admin op zo dec 18, 2011 7:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://timecrash.actieforum.com
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 18-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens

Invullijst
Naam: Narischa callista LucyLynn Alcina Anora
Bijnaam: Lucy
Leeftijd: 15 years, for ever

Mijn lieve Lucy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lieve Lucy   Mijn lieve Lucy Emptyzo dec 18, 2011 4:13 am

Dat is mij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn lieve Lucy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: regels, informatie en inschrijvingen. :: Inschrijvingen-
Ga naar: