Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Algemene regels

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 17-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Algemene regels   Algemene regels Emptyzo dec 18, 2011 1:32 am

1# Je post hoort bij het onderwerp waar het over gaat en bij die post heb je ook een meet geregelt, anders mag je er niet reageren. Ook als je nog niet goed bent gekeurd mag je er nog niet reageren.

2# Je typt ABN, gewoon Nederlands dus. Ook geen msn taal ect. Maar voor de rest geen andere rare af kortingen.

3# je mag schelden en doen als je met iemand meet maar niet tegen mensen persoonlijk, dat is niet de bedoeling. Dit mag je 2 keer doen en daarna kom je niet meer op deze site. Ook als je ruzie zoekt krijg je aan waarschuwing en daarna kan je er niet meer op. Ik kijk wel naar de aan stichter omdat die meestal uit daagt.

4# Je begint pas wanneer je je lijstje hebt in gevuld en bent goed gekeurt door mij

5# Wanneer je niks weet dan reageer je gewoon NIET. Je wacht dan gewoon en wanneer je een goed stuk weet typ je hem en post je hem, ik wil dat je posten langer zijn dan 3 zinnen. Na 5x krijg je een waarschuwing en daarna mag je 3 dagen niet meer reageren op deze site.

6# Als je deze regels hebt gelezen typ je": Appelstroop
Terug naar boven Ga naar beneden
https://timecrash.actieforum.com
Evangeline

Evangeline


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-12-11

Invullijst
Naam: Evangeline Greshawna Allessandro
Bijnaam: Gewoon Evangeline.
Leeftijd: 16

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene regels   Algemene regels Emptywo dec 21, 2011 8:31 am

Appelstroop
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG Regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: regels, informatie en inschrijvingen. :: Regels-
Ga naar: