Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kleine tuinhuisje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptydo maa 15, 2012 10:35 am

Elliot wist dat het er idioot uitzag, maar voor een eerste keer ging dit toch redelijk goed. Al vond hij het zelf. Rustig danste hij door een hoopte dat het einde snel kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptydo maa 15, 2012 10:55 am

Isabella vroeg zich af of ze in zijn trainingskamp ooit gedanst hadden. De muziek stopte en Isabella stopte ook. Het was voor haar wel duidelijk wie er had gewonnen. Ze boog haar hoofd lichtjes en wachte totdat hij weg zou gaan. Haar vader zat er een beetje verveeld bij. 'Jongens kom eens hier staan' zei hij rustig en een beetje vermoeid. Ethan stond er al dus die hoefde niet meer te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptydo maa 15, 2012 10:58 am

Elliot ging er snel bijstaan en keek hem afwachtend aan. Het was duidelijk wie er had gewonnen, maar wat zou de derde opdracht zijn? En wat ging er nu gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptydo maa 15, 2012 11:25 am

Isabella ging erbij staan en keek weer neutraal. Haar vader schudde zijn hoofd maar grijnsde daarna 'Ethan wint deze ronde, maar nu komt de zwaarste ronde, nou eerst wil ik wetn wat jullie grootste angst is... dus kom maar op' zei hij nog steeds grijnzend. Ethan baalde, zijn grootste angst was het zonlicht, maar verder wist hij het niet echt. 'Mijn grootste angst is dat de zon op ons komt en ons allemaal vernietigd doordat er zo'n enorme hitte en enorm veel licht is dat we het niet overleven' zei hij plechtig. Haar vader knikte en keek Elliot verwachtingsvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptydo maa 15, 2012 11:30 am

Elliot dacht even na. Het ergste was als hij Isabella nooit meer kon zien. 'Mijn grootste angst is het verliezen van mijn enige liefde.' Zei hij en keek expres niet naar Isabella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 3:28 am

Isabella schrok even, maar bloosde even toen ze doorhad dat hij het over haar moest hebben. Ze keek naar de grond voor zijn voeten en zweeg. 'Oke dank jullie wel, ik zie jullie straks midden in het bos' zei haar vader grijnzend. Dit was een proef die haar vader zelf kon doen dankzij zijn gave. Isabella knikte even en liep de zaal al uit. 'Zijn jullie er klaar voor?' vroeg haar vader. Ethan knikte 'Natuurlijk' zei hij grijnzend. Hij keek even naar Elliot en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 3:49 am

Elliot knikte. 'Ja meneer. Ik ben er klaar voor.' Zei hij rustig en keek naar haar vader. Wat was hij van plan? Het stond gelijk dus Elliot moest dit winnen. Er was geen keuze en hij ging Isabella niet teleurstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 3:54 am

Isabella's vader glimlachte en liep de zaal uit. 'O je gaat dood' zei Ethan grijnzend waarna hij ook de zaal uitliep. Isabella deed haar schoenen even uit en rende op haar blote voeten naar het bos. Ze wist wat haar vader van plan was. Ze zouden beiden in een soort waanwereld komen en wie het eerst compleet gek werd zou verliezen. Haar vader kwam achter haar aan lopen en ging in het midden staan. Isabella trok snel haar schoenen weer aan en ging achter een boom staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 3:56 am

Elliot keek hem even uitdagend aan en liep achter ze aan. Waar was Isabella eigenlijk gebleven? Nieuwsgierig keek hij om zich heen en zocht naar enig teken van wat er ging komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:01 am

Isabella vond het vreselijk dat haar vader dit deed en bleef achter de boom staan, ze mocht hier waarschijnlijk niet bij zijn. Haar vader grijnsde en beval ze allebei aan een andere kant van hem te gaan staan. Ethan ging er meteen naartoe en kon niet wachten tot hij zou winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:04 am

Elliot ging aan de andere kant staan en draaide zich naar haar vader. Er was hier helemaal niks. Hoe kon hij hier een opdracht later uitvoeren en waar was Isabella?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:10 am

Isabella's vader legde een hand op hun schouder en beval hen hun ogen te sluiten, daarna nam hij het over. Hij creërde voor beiden een waanwereld. Elliot kwam in een huisje, eerder een hutje met een enkele deur en geen ramen. Ethan kwam in zo'n zelfde hutje maar dan in een andere soort wereld. Meteen toen hij zijn ogen weer opende zag hij waar hij was. Hij liep naar de deur toe en opende die. Het was een gewone dag, de zon scheen en hij liep naar buiten. Het was wel een hele warme dag en hij voelde zich al snel wat verzwakken. Isabella keek toe hoe haar vader de twee in een trance hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:17 am

Elliot voelde opeens een andere ondergrond en deed voorzichtig zijn ogen open. Vragend keek hij om zich heen en liep naar de deur. Rustig opende hij de deur en stapte naar buiten. Hij stond midden in een druk dorpje en keek nog steeds vragend om zich heen. Waar was hij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:25 am

Ethan zocht naar schaduw en rende snel naar een boom. Isabella's vader grijnsde en genoot van wat hij deed. Bij Ethan liet hij de zon langzaam maar zeker naar de aarde komen. Bij Elliot zette hij zijn dochter midden in de mensenmassa en hij liet haar naar Elliot kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:27 am

Elliot zag een meisje staan en rende naar haar toe. 'Isabella? Weet je wat ik moet doen?' Vroeg hij en keek haar vragend aan. 'Help me, alsjeblieft?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:33 am

Isabella's vader liet zijn dochter verdwijnen als een soort schim en plaatste haar verderop richting een klein kerkje waarvan de klokken luidde. Ethan keek onderzoekend rond en bleef zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 4:58 am

Elliot schrok zich dood en keek schokkend om zich heen. Hij zag haar staan bij een kerkje en rende weer op haar af en keek haar vragend aan. 'Wat deed je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 5:07 am

De nep-Isabella glimlachte en draaide zich om. Ze kwam dichterbij en keek hem aan. 'Ik ken jou niet' zei ze zachtjes. Ethan was ondertussen toch opgestaan en zocht naar bloed, hij moest wat hebben, het was te warm en het licht was te fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 5:14 am

'Wat?' Zei hij en pakte haar bij haar schouders. 'Als je gedwongen wordt om dit te zeggen knipoog dan.' Fluisterde hij en keek haar smekend aan. 'Ooh, je probeert me voor de gek te houden. Net als toen met Tamani.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 5:18 am

'Meneer ik ben getrouwd met de broer van Tamani... ik weet uw naam niet' zei ze geschrokken. Ze bleef verstijfd staan en keek hulpeloos om zich heen. Ethan kon geen mens of dier vinden en zijn reukvermogen nam al snel af. Hij keek omhoog en zag langzaam een grote bol licht wat de zon moest zijn op hem afkomen. Isabella keek vanachter de boom mee en zag Ethan trillen en zweten. Wat zou haar vader doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 5:24 am

Elliot keek haar geschrokken aan en schudde zijn hoofd. 'Hoelang ben ik buiten westen geweest?' Mompelde hij en keek haar doordringend aan. 'Ik ben het Elliot. Je weet wel. De jongen die je op aarde hebt ontmoet.' Zei hij wanhopig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 6:36 am

'Meneer heeft u een dokter nodig?' vroeg ze voorzichtig 'En wilt u me alsjeblieft loslaten anders doe ik onvoorspelbare dingen' zei ze een beetje dreigend en ze legde haar hand op haar been. Isabella's vader wist dat ze daar altijd messen had en hield van dit spelletje. Ethan zag de bol licht nog dichterbij komen en probeerde weg te rennen maar het werkte niet. Hij wierp zich bij de boom in de schaduw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 6:38 am

Elliot schudde haar door elkaar en keek haar smekend aan. 'Alsjeblieft. Geloof me nou. Je kent me. Denk goed na.' Elliot zag haar hand naar haar messen gaan en stapte achteruit. 'Alsjeblieft Isabella. Laat me niet in de steek.' Zei hij smekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 6:48 am

'Ik weet heel goed wie ik wel en niet ken en u bent asociaal' zei ze boos. Ze liet haar messen voor wat het was en vloog hem aan, ze duwde hem op de grond en greep naar zijn keel. Alle mensen verdwenen enze waren als enige nog op het plein. 'U moet leren wie je beter niet lastig kunt vallen' siste ze. Ethan zag en merkte dat alles in brand stond. Hij sprong op en voelde zijn huid branden, nog even en hij was er geweesd, samen met deze hele wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Emptyvr maa 16, 2012 6:52 am

Elliot pakte haar polsen vast en probeerde los te komen. Wat deed ze. Hij stopte met tegenstribbelen en keek haar smekend aan. Nog steeds had hij haar polsen vast en zijn ogen werden nat. Hoe kon ze hem dit nou aandoen. Hem gewoon vergeten. 'Isabella?' Mompelde hij. 'Wordt weer jezelf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleine tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine tuinhuisje
» Het kleine bakkerswinkeltje
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: RPG Plekken :: Het arme dorpje-
Ga naar: