Time crash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kleine tuinhuisje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 8:47 am

Elliot knikte en keek omhoog naar de berg. 'Ik moet altijd lopend naar boven.' Hij trok zich op de kant en keek haar even aan. 'Kunnen andere engelen ons niet gewoon op komen halen, of bestaat dat niet bij engelen? Moet je altijd zelf terugkomen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 9:16 am

'Hm, het kan wel maar het is een luxe voor de hoge engelen mij halen ze niet' Ze haalde haar haar uit haar gezicht en liet bloedsporen achter op haar hoofd. 'Misschien halen ze twee bijna verloren engelen wel op, jij die zo mishandeld bent. Ze probeerde een mens van je te maken, arme jij' ze grijnsde even en liet zich achterover in het gras vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 9:39 am

Elliot grijnsde en keek haar even aan. 'Dus ik ben een engel die geen kracht heeft, maar weet niet waarom. Mijn vleugels zijn weggehaald door de mens en jij hebt me uit hun klauwen gered, maar ik herinner me nog maar heel weinig van de hemel?' Hij wreef verbaasd over zijn hoofd en lachte even. 'Het klink zo dom dat het wel moet lukken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 9:59 am

Isabella knikte en nam wat water in haar hand. Ze vormde een paar tekens en haar lippen maakten woorden van een oude taal weer levend. 'Oke, nu alleen nog maar wachten' zei ze tenslotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 10:02 am

'Dat meen je niet. Is het zo gemakkelijk?' Hij keek haar even verbaasd aan en keek naar de lucht. 'Moet ik trouwens verward zijn als ze dadelijk komen of niet?' Hij glimlachte even en ging op zijn rug liggen wat nogal pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 10:10 am

'Jep, maar één woord verkeerd en je haalt de verkeerde uit een ander tijdperk' Isabella keek naar de lucht, wachtend op de stipjes die zouden moeten verschijen. 'Ja, je bent kapot gemaakt en je weet niks meer van de plek die ooit je thuis was'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 10:14 am

Elliot knikte en veranderde zijn glimlach in een onzeker en doodsbange blik. 'Waarom zeg je steeds dat ik een engel ben? Dat zou ik me toch wel herinneren?' Hij trok zijn benen naar zich toe en ging iets voorover hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 10:29 am

Isabella keek hem glimlachend aan 'Omdat ik dat zie en weet, je zult er aan moeten geloven' Ze kwam overeind en sloeg haar arm om hem heen 'Zo erg is dat nieuws niet hoor, zeker niet voor jou'. Op dat moment zag Isabella de stipjes aan de hemel verschijnen. Snel kwamen ze beneden, ze zeiden niks. Ze pakten hen vast, Elliot bij zijn verkeerde arm en Isabella bood aan hem zelf vast te houden en ze pakte hem bij zijn goede arm. Zo werden ze mee de hemel in gesleurd. Ze kwamen uit in een verhoorkamer zoals dat altijd gebeurde als er iemand werd gebracht of gehaald. 'Dus, waarom heeft een lagestandsmeisje dit gedaan?' vroeg een paffige vent aan de andere kant van de tafel. 'ik vond een engel meneer, zijn vleugels zijn weggesneden en zijn krachten zijn verloren gegaan, hij weet niks meer maar ik weet zeker dat hij een engel is'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptywo feb 08, 2012 10:34 am

Elliot keek bang om zich heen en keek Isabella geschrokken aan. Elliot slikte een keer en pakte zijn arm vast. De man moest eens weten. 'Waar ben ik? Wie zijn jullie?' Zei hij met een trillende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 10:38 am

De man aan de andere kant van de tafel schudde zijn hoofd. 'Wat moeten we met een verwarde en onmogelijke verloren engel?' 'Laat hem mijn leerling worden, ik weet zeker dat hij weer gaat herinneren. Ik laat hem alles zien en leer hem alles wat ik weet' beloofde Isabella. De man dacht even na. 'We geven je twee weken proeftijd, ga nu Silviana Cordoni' Hij sprak haar eerste naam niet uit. Isabella wist dat dat een teken van een verstotene was en knikte. Ze glipte geluidloos uit de stoel. 'Kom, we gaan, kleintje van me' zei ze even en ze stak haar hand uit naar Elliot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 10:59 am

Elliot keek twijfelend naar haar hand en keek de man nog even aan. Snel pakte hij haar hand en stond op. Zonder een woord te zeggen liep hij achter haar aan .
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 11:13 am

Isabella nam hem me naar buiten. Ze stonden nu op het plein bij het bos in de buurt. Isabella trok hem mee de straten door en negeerde de stekende blikken. Ze sleurde hem zo snel mogelijk haar huisje in en begon te glimlachen 'Je bent echt te goed'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 11:17 am

Elliot bleef mensen verbaasd aankijken en liep met haar mee. 'Ik ben gewoon mezelf. Tenminste zo zou ik reageren als ik te horen kreeg dat ik een engel was. Ongelovig en verward. Jij hebt het ook zeer goed gedaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 11:24 am

'Wat drinken?' vroeg ze kort toen ze naar haar keukentje liep. 'Daar zijn we voor getraind.' ze bleef glimlachen 'Ahw, maar ik mag toch nog wel eens iets van je niet verwarde persoonlijkheid zien?'Ze draaide zich even om en keek hem smekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 11:28 am

'Ja graag.' Zei hij en liep haar achterna. 'Maar ik ben toch zo verbaasd dar je dat vraagt.' Grijnzend ging hij voor haar staan. 'Wat had je in gedachten?' Hij keek haar nieuwsgierig aan. Wat had ze allemaal voor en ideeën?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 11:38 am

Isabella glimlachte 'Ik heb geen alcohol voor je, als je het soms nodig mocht hebben' Ze grijnsde en tikte hem op zijn borst. Ze ging wat dichterbij staan en merkte nu pas dat haar wond iets dichter was. 'Ik zou gek worden als je je altijd verward zou blijven gedragen' zei ze beschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 11:41 am

Hij grijnsde en legde zijn handen op haar heupen. 'We hebben geen alcohol nodig om een gezellige avond te hebben.' hij keek haar even verbaast aan en lachte toen. 'Eenmaal aan het trainen wen ik er wel aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 11:50 am

'Maar ik niet' zei ze pruilend. Hoe kon ze nou wennen aan een soort gehandicapte die ze moest gaan trainen. 'Natuurlijk kunnen we dat, zolang we maar weten wat echt is'. Isabella glimlachte en sloeg haar armen om zijn zij. Ze keek hem aan met een een twinkeling in haar ogen en liet haar hoofd even tegen zijn borst rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptydo feb 09, 2012 10:18 pm

Elliot glimlachte en keek haar even aan. 'Ik zorg ervoor dat ik snel aan de hemel wen. Dan kunnen we weer normaal doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr feb 10, 2012 1:16 pm

Isabella glimlachte 'Dat zou fijn zijn, maar nu kan ik je wel kleintje noemen' zei ze plagend. 'Misschien heb je eerst een shirt nodig... of niet' zei ze grijnzend. Ze vond het wel fijn zo en bleef rustig staan, geen aanstalten makend om weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr feb 10, 2012 1:30 pm

Elliot grijnsde en keek naar de grond. 'Waarom ben ik altijd het kleintje?' Met zijn hand ging hij over zijn buik en zuchtte. 'Als jij het zegt. Misschien kom ik dan wel wat beter over.' en hij legde zijn handen weer om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr feb 10, 2012 1:41 pm

Isabella haalde haar hoofd van zijn borst en keek hem aan 'Omdat je schattig bent' zei ze grijnzend. Ze tikte hem op zijn neus en lachte even. 'Tja, wat ik zeg is niet altijd, zeker niet altijd goed'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr feb 10, 2012 1:47 pm

Elliot keek scheel naar zijn neus en lachte even. 'Heb je ooit in een spiegel gekeken? Want jij bent juist het schattigst.' Grijnzend keek hij haar naar haar en haalde zijn schouders op. 'Oke dan, dat regelen we later dan wel weer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 1449
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr feb 10, 2012 1:55 pm

'Nou en' zei ze grijnzend. Ze had haar hand nog in de lucht hangen en haalde hem even over zijn wang. 'Ja, later, we hebben nog ongeveer 2 uurtjes voordat ze je komen inspecteren om wie je bent'
Terug naar boven Ga naar beneden
Math

Math


Aantal berichten : 1481
Registratiedatum : 18-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Emptyvr feb 10, 2012 1:57 pm

Elliot glimlachte even, maar besefte toen wat ze zei. 'Wat bedoel je daarmee? Wat komen ze doen?' Hij keek haar geschokt aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kleine tuinhuisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kleine tuinhuisje   Het kleine tuinhuisje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kleine tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine tuinhuisje
» Het kleine bakkerswinkeltje
» De kleine bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Time crash :: RPG Plekken :: Het arme dorpje-
Ga naar: