Time crash

Een crash in de tijd, wat gaat er hier spelen?

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

RPG Regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 17-12-11

Invullijst
Naam:
Bijnaam:
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: RPG Regels   zo dec 18, 2011 1:35 am

1# In deze RPG Mogen niet de 2 zelfde krachten voor komen, in deze RPG heb je namenlijk een kracht. Als je dezelfde heb verbeter ik je en dan krijg je nog een kans om het te verbeteren.

2# Je typt in de 3de form dus de hij/zij form. Of je verleden tijd typt of niet boeit mij niet, zolang je het goed verwoord en gewoon goed typt boeit het echt niet!

Goed:
Lucy zit over haar bord heen gebogen te zingen, ze heeft geen honger maar eten moest ze toch en daar dwingt ze zich zelf toe, ze haalt haar hand door haar heen. Ze slaat een zucht en kijkt weer naar boven toe waar de lampen hangen. Een stel grote lampen hangen er, kroon luchters. ''oud gebouw'' mompelt ze wanneer ze is uit gezongen. tegen over haar zit iemand die ze niet kent, ze glimlacht naar die gene en daarna kijkt ze weer omhoog.

Fout
Lucy:
Ik zit over mijn bord heen te zingen, ik heb helaas geen honger maar dwing mezelf toch om wat te eten. Ik sla een zucht en ik kijk omhoog, daar hangen de lapten. Het zijn kroonluchters die er al jaren hangen. ''oud gebouw'' mompel ik wanneer ik ben uitgezongen. Tegen over mij zit iemand die ik niet ken en ik glimlach even en kijk ik weer omhoog.

3# Je bent niet de baas over iemand, dus je typt niet wat iemand wel of niet doet.
Goed:
Lucy zit over haar bord heen gebogen te zingen, ze heeft geen honger maar eten moest ze toch en daar dwingt ze zich zelf toe, ze haalt haar hand door haar heen. Ze slaat een zucht en kijkt weer naar boven toe waar de lampen hangen. Een stel grote lampen hangen er, kroon luchters. ''oud gebouw'' mompelt ze wanneer ze is uit gezongen. tegen over haar zit iemand die ze niet kent, ze glimlacht naar die gene en daarna kijkt ze weer omhoog.

Fout
Lucy zit over haar bord heen gebogen te zingen, ze heeft geen honger maar eten moest ze toch en daar dwingt ze zich zelf toe, ze haalt haar hand door haar heen. Ze slaat een zucht en kijkt weer naar boven toe waar de lampen hangen. Een stel grote lampen hangen er, kroon luchters. ''oud gebouw'' mompelt ze wanneer ze is uit gezongen. tegen over haar zit iemand die ze niet kent, ze glimlacht naar die gene en die gene glimlacht ook naar haar en staat op en loopt naar haar toe en geeft haar een kus.

4# als je dit hebt gelezen zeg je: Lala loopsy
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://timecrash.actieforum.com
Evangeline

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-12-11

Invullijst
Naam: Evangeline Greshawna Allessandro
Bijnaam: Gewoon Evangeline.
Leeftijd: 16

BerichtOnderwerp: Re: RPG Regels   wo dec 21, 2011 8:31 am

Lala loopsy